ما هوم سل تازه ترین ها رو برای شما آماده کردیم. از راهنمای خرید لوازم خانگی، تلویزیون، لپ تاپ ، دکوراسیون ، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، فرش و .....

بررسی لپ تاپ استوک ASUS Q550LF

جمعه 31 تير 1401
23:04
فری

این لپ تاپ استوک برای آن دسته از کاربرانی تولید شده است که به لپ تاپ های خاص و جلوه نما علاقه مند هستند این لپ تاپ دقیقا جز همان لپ تاپ هایی است که در میان ده ها لپ تاپ دیگر به سادگی قابل شناسایی می باشد. ASUS کار طراحی این لپ تاپ را به روشی خاص و هوشیارانه انجام داد و وسعی بر این داشت که مانند همیشه یک لپ تاپ زیبا و کاربر پسند را عرضه کند که باید گفت در راه رسیدن به این هدف بسیار عالی کار کرده است. طراحی لپ تاپ های استوک ASUS همیشه در حد بسیار خوبی بوده است که همین مورد یکی از دلایل اصلی محبوب بودن لپ تاپ های این کمپانی می باشد اگر به لپ تاپ های ساخته شده توسط ASUS نگاهی عمیق داشته باشید متوجه برخی تفاوت ها خواهید شد که این لپ تاپ ها را از دیگر لپ تاپ ها جدا می کنند اما به هر حال همه کمپانی ها لپ تاپ های خود را به گونه ای سعی می کنند که خاص تولید کنند ولی مسئله اصلی موفق بودن در این راه است که به نظر ما ASUS بسیار موفق بوده است.طراحی زیبا در کنار استحکام بسیار خوب باعث می شود که یک لپ تاپ دقیقا همان چیزی باشد که هر کاربری انتظار دارد چه چیز بهتر از این که یک لپ تاپ در اوج زیبایی از مقاومت بسیار خوبی هم بهره ببرد و در مقابل ضربه و شوک از خود مقاومت بالایی نشان دهد همین موارد باعث می شوند که عمر لپ تاپ تا حد قابل توجهی بالاتر برود و با هر شوک ساده ای یکی از قسمت های بدنه آن دچار فرورفتگی نشود یعنی دقیقا همان مشکلی که بسیاری از لپ تاپ های گاها گران قیمت موجود در بازار با آن مواجه هستند و معمولا کمپانی های سازنده هم هیچ توضیح منطقی در مورد این مشکل لپ تاپ هایشان ارائه نمی دهند. برای خرید خرید لپ تاپ استوک ایسوس روی لینک کلیک کنید.

ASUS Q550LF یکی دیگر از لپ تاپ های بسیار خوب و محبوبASUS است که کارکرد فوق العاده ای هم دارد. این لپ تاپ برای کاربران لپ تاپی کامل است که در همه زمینه ها بسیار خوب عمل میکند و کیفیت قطعاتش در حد فوق العاده ای است به طور کلی لپ تاپ های ASUS همیشه کیفیت خوبی دارند و از قطعات مطمئنی در ساخت آن ها استفاده می شود.این لپ تاپ را باید نسل جدید لپ تاپ های ASUS دانست که البته تفاوت هایی هم با آن دارد اما به هر حال هر دو لپ تاپ،لپ تاپ هایی فوق العاده عالی بوده اند که در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند و فروش بسیار خوبی داشتند.کمپانی ASUS در زمینه سخت افزار ASUS Q550LF بسیار عالی عمل کرده است و این لپ تاپ را به بهترین و باکیفیت ترین قطعات مجهز کرده است و سعی بر این داشته است که لپ تاپی مستحکم و زیبا را روانه بازار کند که انصافا هم باید گفت که در این راه موفق عمل کرده است و با توجه به قطعات بسیار خوبی که در ساخت این لپ تاپ از آنها استفاده کرده است باعث شده است که با لپ تاپی مقاوم و مستحکم روبرو شویم که البته زیبایی های فراوانی هم دارد. اما در زمینه نرم افزار هم این لپ تاپ در حد ایده آلی قرار دارد و با توجه به بهره بردن از پردازنده بسیار خوب core I7 از پس انجام بسیاری از کارهای دشوار بر خواهد آمد. در ادامه تصمیم گرفته ایم که این لپ تاپ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و با قسمت های مختلفش آشنایی پیدا بکنیم.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ استوک از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و باید گفت که در نوع خودش جز بهترین ها است.این صفحه نمایش زوایای دید بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد و باعث می شود که در این زمینه مشکل خاصی به وجود نیاید.نور پردازی در حد خوبی است و در محیط هایی که تقریبا نور زیادی دارند باز هم می شود که به سادگی تصویر پخش شده از مانیتور را تماشا کرد.همچنین این لپ تاپ استوک نشان داده است که در زمینه های مختلف از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همین کیفیت بسیار خوب سبب خواهد شد تا عمر مفید لپ تاپ تا حد قابل توجهی طولانی تر شود.


صفحه کلید این لپ تاپ کیفیت قابل قبولی دارد و می تواند که کاربر را از خود راضی نگه دارد. این صفحه کلید با قابلیت ها و البته کیفیت خوب قطعاتی که دارد باعث می شود که کاربر مشکلی در کار کردن با آن داشته باشد و بتواند که به سادگی با آن ارتباط برقرار کند.این صفحه کلید از استحکام خوبی هم برخوردار است و کلیدهایش عمر بسیار خوبی خواهند داشت حتی برای آن دسته از کاربرانی که روزانه تایپ های زیادی انجام می دهند هم این صفحه کلید می تواند که مفید ظاهر شود به این دلیل که کلیدهایش بسیار نرم و روان هستند و کاملا هم بیصدا می باشند به گونه ای که هنگام تایپ کردن هیچ صدایی از خود نخواهند داد و کاربر می تواند که با خیال راحت اقدام به تایپ کردن بکند.فواصل کلیدها مطلوب است هر چند که می توانست مقداری بهتر باشد. تاچ پد دقیقا در اندازه ای که باید باشد،هست و عملکرد بسیار خوبی هم دارد این تاچ پد کاملا روان است و کیفیت خوبی هم دارد.


[ بازدید : 17417 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]